Brink pakt voor de derde keer op rij KTO Cup

In een masterclass heeft KV de Brink, voor de derde keer op rij de KTO Cup gewonnen, van Nooit Gedacht uit Noord Deurningen.

Vanaf het begin waren de matadoren van de Brink in de personen; Bill Kottink, Julian Groeneveld, Wouter Muntel, Cisse Luft, Mika Smellink en Fedde Oonk de baas over de wedstrijd.. Deze werd verschoten bij Kolkersveld in Losser, die een uitstekende organisatie hadden.

Bill Kottink begon de wedstrijd en pakte gelijk 20 meter, de daarop volgende vier schoten van de Brink waren uitstekend, waardoor de voorsprong al bijna een schot was. Ook de tien jarige Fedde Oonk schoot een puike partij. Bij schot 14 was de voorsprong al twee schoten, hier werd Mika Smellink gewisseld voor Sepp Niehof die gelijk een kanonskogel produceerde. De voorsprong werd geconsolideerd tot aan het eind van de wedstrijd, en dus de overwinning van een geweldig team.

De gehele KTO cup werd door veel meer schutters van de Brink geschoten, waardoor dit een echte vereningingsoverwinning is!! (Ze staan allemaal op de foto)

Enkele jeugdige toppers maken in het nieuwe seizoen de overstap naar de senioren, waardoor er volgend jaar een behoorlijk ander team staat in de KTO cup.

Komend weekend, staat het altijd, bijzondere, uitdagende en alleen voor echte klootschieters, kamp in de planning en dan is er zondag nog de finale van de NKB Cup tegen Reutum. Dan zal de vakantie beginnen.

86 weergaven0 opmerkingen

ความคิดเห็น